Friday, August 17, 2012

♪ 門內

曲:C.Y.Kong/Davy Chan
詞:小克
編:C.Y.Kong
監:C.Y.Kong/Davy Chan

按此聽歌

Winkie旁白:

「喂,喂,我呀,可唔可以講幾句呀
Um...冇野,我想同你講句Sorry呀
我以前成日講,你唔洗做啲乜野都有咁多人錫你
但係我呢?我咁講會唔會令到你好唔開心呀?
Sorry呀,多謝你一直以嚟都Support我
一直撐住我叫我等落去,直到今日,我終於等到喇
我遇到我既Mr Mr Right
我以前應承過你,會第一個話俾你知架,你記唔記得呀?
佢對我好好呀,但我唔知應唔應該同佢開始,點樣開始?
我應該點樣做呀?不如你教下我呀?」

你說你羨慕我的 未來及以往 想得到總得到對方
緣和份遍佈了世代 恨內潛伏愛
要信奉你命裡主宰 時機繼續存在

為何你沒信心 為何不領取蒼天饋贈
何事愛情來到 卻不興奮
明明已在發生 明明深愛的終於走近
何事半途而廢 枕邊抖震
電話筒的這邊 永是個良朋
難明苦衷不要吞 別對待我陌生
甘苦中分享誓言或教訓 就算昏天暗地都雙疊腳印

你說你羨慕我的 未來及以往 想得到總得到對方
緣和份遍佈了世代 恨內潛伏愛
要信奉你命裡主宰 時機繼續存在

Winkie旁白:

「Sorry呀,你知唔知我鍾意咗邊個呀?
你...嗰個人你都識㗎
我...我其實就響你屋企出面, 不如你開門,我同你講清楚」

話語沒再避開 於聽筒之中突然沒有愛
讓我終於發現 這終極意外

你說你羨慕我的 未來及以往 今天終於找到曙光
誰能料你對我有害 叛逆埋沒愛
我信念已逐吋崩開 危機已在門外

No comments: