Friday, August 17, 2012

♪ 門外


曲:C.Y.Kong/Davy Chan
詞:小克
編:C.Y.Kong
唱:Hotcha(W=Winky,C=Crystal)
監:C.Y.Kong/Davy Chan

按此聽歌

C:
你講多次?
你講乜呀?
你知唔知自己講緊乜呀?
你……有無搞錯呀你!
我叫你去搵我叫你去等,
但係我無叫你去偷去搶呀!
我……我最傷心唔係因為佢出賣我,
係因為連你都出賣我呀!
好啦,你話你一路都羨慕我嘛!

你o依家咪有囉!你遇到啦!
你家陣變成我啦終於!
佢對你好好嘛!你乜都有啦o依家!
多謝你第一個話俾我知!多謝你!
但係我好失望,因為我點都係最後知個!

W:
站於門外我
雙臂流滿是汗
滿心都不安
怕眼淚跌出看不清對方

站於門外我
清楚朋友道義一朝喪
但我不肯走態度是硬朗只因不想說謊

面前是沉默諷刺
面前大門沒有鑰匙
你要我設法故意衝破或是站於此

早已跨過的層次
早已鞏固十載友誼
你要我設法細意補救或是絕交的意思

曾經你安慰我心
說恨仇內潛伏友愛
平等的競賽  我再沒期待
若這門再打開 

W:站於門外我(C:站於門外你)
W:雙臂流滿是汗(C:心裡藏滿慾望 )
W:滿心都不安
怕眼淚跌出看不清對方

W:站於門外我(C:站於門外你)
W:清楚朋友道義一朝喪
但我不肯走態度是硬朗只因不想說謊 

C:你走啦!你企度無用! 
你企咗响度一日啦!
你死心啦……
我就算死我都唔會開門
呢一刻我唔想見到你,
我唔想見到你呀!

W:我已隨緣(C:這叫孽緣)
W:偏再三嗟怨(C:他已經走遠)
W:心中素願(C:只可了斷)
W:仍是紊亂  

W:站於門外我(C:站於門內我)
W:恍似迎接巨浪(C:傷痛藏滿內臟 )
W:兩邊都不安
怕以後這生再不找對方

W:站於門外我(C:站於門內我)
W:不想情與義就此殉葬
若說不出口怕日後狀況比今天心更慌

W:站於門外我(C:站於門內我)
W:互相的綑綁  互相不傾講
像對敵人在兩岸

W:站於門外我(C:站於門內我)

W:未肯原諒我

No comments: