Sunday, May 17, 2009

阿德時間......

阿德 "My life is ok" & "Sexiest man on earth" tee 已經有售:
阿德新書《不軌劇場》亦已面世:

6 comments:

DA said...

你的畫實在太美
好喜歡PANDAS 好可愛~~
故事好有趣 繼續努力~~支持你!!

賤骨頭 said...

已買、睇曬!
好正、笑死!!

egg cat said...

super love ah tak's 麻甩佬 icon!!!!

holli hollie said...

買咗本書。超好笑,鍾意!

三聯做緊八五折,買多幾本送畀人啦,今次啲朋友都會睇得明......

仲有智海喎,同期出咗四格《花花世界》,買埋啊。

Unknown said...

我睇哂本"不軌劇場"嗱!! 好攪笑~
最鐘意 "我好細但我好溫柔" < 好變態但又抵死,卻又真實。
"武林死火令" 跟 "折磨學" 同出一轍論時事好貼切~
最愛 "砵蘭花園" 跟 "旺角戰隊" 咁low b ^.^
"沿途有你" 後半部睇到有啲驚..... =__=" 唔知點解...覺得好鬼異。

rruebdy said...

我昨日去了pageone,結果買了一本(我明明是去打書釘的*.*...).內容很指桑罵愧地諷刺某些香港文化,賤得來很搞笑.如果我沒估錯,"我好細但我好溫柔"就是講香港的男女問題.雖然我唔太明為什麼女主角明明是同一人但就每篇都唔同名.至於"折磨學"予人有種香港的辦公室文化,老闆跟員工之間的關係.司令跟那個年輕人的關係擺明就是講某些轉變的利弊.今次的內容簡直可以啟發你去思考現今的社會文化