Sunday, April 05, 2009

File#257 維港巨星 中環密雨 之 《豐之夢》

From 東Touch issue 722 (31Mar2009)

8 comments:

Jan said...

正..居然加入村上的象的消失..笑死我..XD

Anonymous said...

唔...唔好意思都要講...小克今期頹左D~~~

Anonymous said...

頹?點頹都不夠現實頹吧!

Anonymous said...

小克呢排入左5號仔呀?
係咁畫呀豐ge?

naje said...

個個都做Anonymous, 講既野就唔同意見喎, 好似精神分裂咁~ 好混亂呀我(ⓛωⓛ)~ ♬喜歡我別遮臉任由途人發現~
話時話, 個底色係點整到咁既呢? 先掃一朕薄薄的水彩?

holli hollie said...

如果大家留名,我諗會開心同好傾啲。

留名若choose "Name/URL" 作個名,是不需要留下任何線索的,好像naje。歡迎仿傚。

naje said...

yeah!holli hollie你寫啱我個名呀~ 係細楷n~~ 其實呢線索呢就o係第n篇既留言曾經留過~ 所以往後我只打名~^^

Brian Law said...

村上的reference很有意思呢!